torsdag 5 november 2009

[ANNA] v22.

Bulan och jag jäser i soffan, ett jäkla röj är det därinne. Enligt Mama Gravidbibeln så är vecka 22 den "snyggaste" gravidveckan, v22 börjar idag. Prepare to be blown away! Så ser jag helt oförklarligt-Göta-Petter-skitsnygg ut de närmsta sju dagarna så vet ni. Just nu sitter jag i soffan och väntar på att min Askunge-förtrollning ska slå in, försöker att inte pilla på hormonfinnen på hakan. Annars har jag jobbat idag, cyklat hem i det strålande vädret utan att bli dygnsur(inte). Min man kom hem i en kvart efter personalmöte i Mjölby,jag fick tre pussar, sen åkte han till jobbet. Jag gick ner på stan och hämtade en provtagningsremiss hos Storken. De första två ultraljuden jag gjorde skulle jag vara så kissnödig som möjligt. Inför provtagningen imorron ska jag vara fastande från 00:00. Det är fan misshandel! Man är sjukt kissnödig och äter hela tiden som gravid.


snart ryker ännu en piercing...än så länge inga bristningar eller nåt
sånt läskigt mörkt streck.


Blev lite hönsmamma och kunde inte låta bli sockarna&vantarna, det kan ju var riktigt kallt i mars när Bulan kläcks. Bodyn&byxorna fick jag av en jobbarkompis idag!

3 kommentarer:

frida sa...

ah, så då blir det ännu mer av en fröjd att se dig nu alltså! ja, då måste vi boka in en fika snart.

Anna sa...

Hahaha varning för att bli beautystruck!

Anette sa...

Söta köp ;)