fredag 13 november 2009

[ANNA] Afghanistan för eller emot?



Idag blev det lunch på stan med Frida&Johanna. Vi hamnade på Fräcka Fröken igen, det känns bra där. Lite dyrt dock, men lunchen känns överkomlig. Idag testade jag salladen, man får välja ingredienser själv, sjukt gott! Sprang in i garnaffären på vägen hem, vi har ju som bekant pysselkvällar här hemma jag och min man. I garnaffären pratade expediten med en kvinna(dom var väl i 50årsåldern båda två), de pratade om hur mycket Afghanistan engagerar. Jag väljer garn och tjuvlyssnar. Kvinnan säger; alltså vet du vad jag tänker om Afghanistan? Jag tror att antingen älskar man det eller hatar det. Kan man anonymt anmäla folk till nåt diskussionsprogram på TV2(typ Snillen Spekulerar) alternativt en intervju i Corren? Jag känner att jag måste får höra mer av det här. Nu ska jag göra mig en kopp te och lite frukt. Det lutar starkt åt Idol, pizzabudet och glass ikväll. Linus har haft en lång vecka på jobbet och ska få lite själavård.

En favoritklänning från Lavand. Varm&mjuk med psykadeliskt skogsmönster.

Inga kommentarer: