tisdag 24 november 2009

[ANNA] Tisdag!

Idag har varit en skön ledig dag med Linus. Vi sov alldeles för länge, mycket skönt. Åt en sen frukost och sedan tog vi en promenad. Även om jag blir anfådd av en vanlig promenad så är det jätteskönt att röra på sig! Eftermiddagen har jag spenderat med bästa Malin, Linus har spelat squash med Viktor. Malin berömde min bula och tycker den är så putig och fin, Linus säger att jag är finast i världen varje dag. Jag mår kanon(så när som nerven i ryggen) och känner mig fin eftersom jag är omgiven av världens bästa som påminner mig hela tiden. Jag älskar hur magen växer(klart att det är tungt) men det gör mig inte ett dugg! Då vet jag att barnet mår bra och i sin tur växer.

Malin har en varm och härlig familj, här kommer lite gamla bilder från en kväll i oktober -07. Emil fyllde 25år och jag minns att det var en kanonkväll.

Inga kommentarer: