lördag 28 november 2009

[ANNA] kvällstwitter...

Ett par klick och så är lite julklappar på väg hem till brevlådan. Livet efter internet är för bekvämt. Men fan va irriterad man blir när nätet funkar långsamt, som ikväll! Jeppe var precis inne och beklagade sig. Jag mår inget bättre, men jag blev lite gladare när Linus kom hem från jobbet. Det blev Flygande Jakob och Robinson. Måste säga att jag skäms för kvinnosläktet när jag kollar på årets Robinson. Fan vilket gäng skitsnackande, gnällande surfittor det är. Som bara späder på tesen tjejer funkar skit i grupp. Nu ska jag krypa upp hos min man, eller lägga mig brevid iallafall eftersom han ligger på spikmattan.

1 kommentar:

Johanna sa...

Ow det ser jag fram mot att se och kräkas lite i munnen av skam för oss kvinnor. Jag har varit på livad fest hos Ida Engdhal och spräckt byxorna. (det är så man botar 25årsångest) Nu sova. Puss