onsdag 21 oktober 2009

[ANNA]

Dagens:

Skämt; hade Malin med sig från sitt jobb(på dagis) Hur många indianer får plats i ett träd? Jag suger lite på svaret tills längst ner...

Promenad; till Cloettaboden genom dimman.

Odelade hat; min mobiltelefon, ingen högteknologisk asiat i hela världen skulle fatta logiken i den, men den är tunn och svart&guldfärgad, skitbra!

Inköp; pyttesmå byxor och strumpor, samt en farsdagpresent.

Lunch; en baugette med Linus på Cioccolata.

Fika; med Mallan på samma fik som ovan(personalen där känner igen mig om vi säger så)

Slumpmässiga möten; bor man i en storstad när man inom loppet av två timmar går på fyra av sina närmaste vänner? Vi sprang in i Johanna, Frida&Viktor och Pelle.

Mms: från Johanna, jag erkänner nåt jag saknar är ett glas vin. Ett gott fylligt rött vin, fylla hela munnen och låta det rulla runt bland smaklökarna. Men brudarna tänkte på mig och det kom ett fint mms.



ja hur många indianer får plats då? en hel STAM givetvis!

2 kommentarer:

maria sa...

Meeh shit syrran har du inte hört indianskämtet förut? Jisses lite efter :P haha
Men himla roligt är det ;)
PUSS

Anonym sa...

linköping, sveriges mest utspridda småstad.