lördag 31 oktober 2009

[ANNA] Do the Smarty Pants dance!

Idag tog vi sovmorgon sen startade vi dagen med en powerwalk. När vi kom hem hämtade vi upp Frida&Viktor och käkade lunch på Steves. Jag smällde i mig kycklingspett och pomme, avslutade med en kalasgod alkoholfri kaffedrink(espresso&irish cream). På väg hem från Steves gick jag och Linus in på Polarn&Pyret, och där fanns dom, mina drömmars byxor! Jag har sedan innan ett par röd/vitrandiga långkalsonger därifrån som jag älskar. Men dom är just nu väldigt försmå och Linus har övertagit dom. Lyckos mig som hittade likadana fast i mammautförande! Linus tycker att jag ser ut som en fransk cirkusartist i dom, inte så pjåkigt huh?! Inspirerad av Frida bakar jag bröd nu, morotsbröd med keso i(saftigt och supergott). Visst vet ni jag har bulle i alla ugnar, haha. Till kvällsmat blir det hemgjord rotfruktssoppa och brödet.


dagens: Skeppar kofta, Motel, från Sportif. Mina fancy/smartypants som verkligen förlänger mina redan långa ben!


2 kommentarer:

Anette sa...

Söt bula och söt mamma!

Anna sa...

hoppas innehållet är sött med...;)