lördag 17 oktober 2009

[ANNA] dagen i bilder:

Gunde Svan frukost, just nu boostar jag med mycke järn&C-vitamin. Dagens outfit,ulltröja från Benetton med brosch från Make-Up Store. Hängde på ut med Malin, hennes lillebror Martin och Mattias som en riktig barnfamilj åt vi lunch på McDonalds. Köpte ljung och höstpiffade i köksfönstret.

Ja som ni såg i Linus inlägg innan så ska vi ha barn, i början på mars. Om ni blev lite fuktiga i ögat över filmen så kan jag meddela att jag grät okontrollerat. Barn är ju ändå meningen med livet. Vi är självklart överlyckliga och längtar. Jag mår finfint! Om ni tycker att det är konstigt att ni inte läst spaltmeter om det här så tycker ni det. Det blir lite för mycket med alla barn/mammabloggar och nuttis-tuttis-pluttis och rosa enhörningar hit och dit. Men lugn det kommer säkert dyka upp lite up-dates då och då. Ni som känner oss vet redan allt. Det går också bra att ställa frågor. Nu kommer min man hem från jobbet snart, då ska vi ge oss ut i det inbjudande vädret och motionera min putande bula till mage. Näringsrik mat och frisk luft är A & O, speciellt nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis! Vad spännande med en liten bebis! Om du vill ha lite motvikt till allt gulligt och pluttinuttigt så kan jag erbjuda en treåring och en femåring som tidvis är väldigt billiga ;-)
Kram och ta hand om er!

/Bea