måndag 12 oktober 2009

[ANNA] Lite matbloggning..

Dagens matintag förutom frukt och havregrynsgröt. Lunch intogs på Wasabi, jag och Frida valde sushi och Johanna frossade i en hög med kött. Till kvällsmat blir det helstekt kyckling med citron&provencalörter till det ugnsrostade rotfrukter. Det är yummy for the tummy, om man har 1,5 timmar på sig att laga mat vill säga. Inget man påbörjar när man redan är vrålhungrig.
Frida B! Jag hoppas på lite husdjursbloggning från dig. Eventuellt kan vi få se en mycket rädd men söt hund då. Ryktet säger att den till och med blev rädd för Linus och Viktors spegelbild(fast å andra sidan kanske han inte är först med det...)


Spana in personalen i bakgrunden, ser jävligt the Ring ut! Jag hann glupskt slänga i mig en avokadobit innan jag fotade.

Apropå dagens leopardmode, heter en utvecklingsstörd leopard leotard? Det är mitt förslag annars.

Inga kommentarer: