torsdag 29 oktober 2009

[ANNA] Svallningar och bränningar.

Såg lite av kvällens avsnitt av Inlåst på Tv4. Det satte gravidhormonerna i svallning. Ingen av de unga eller gamla kriminella killarna hade haft en pappa i hemmet under sin uppväxt. Inte svårt att se mönstret där. Det som var så rörande var att se hur de äldre s.k mentorerna tog dem under sina vingar och ville ta nån slags papparoll. För de båda parterna visste precis vad de saknat och önskat. Jag märkte att jag är galet lättpåverkad av känslotv. Jag har även haft mitt livs första halsbränna ikväll, fan vad det suger. Nu ska jag kissa för miljonte gången idag.
Imorn tar vi nya gravidtag!
Gonatt på er.

1 kommentar:

Olles mamma sa...

Hej Anna!!! Jag hade hemsk halsbränna de sista 3 månaderna varje kväll... Köp Gaviscon smakar skit men gör underverk :)Tänk på att det blir värre ju tjockare du blir! Vilken vecka är du i och hur gick det med vagnen? Vilken blev det? Olle ska sova hos mormor för första gången i helgen det känns lite konstigt (tror det kallas separations ångest) Kram, fika på torsdag kanske? kan eftermiddagen efter kl 13