måndag 12 oktober 2009

[ANNA] Förvandlingen!

Från lernylle till lunchredo!

Idag väljer jag att hylla mina Hollywoodfruar(sista avsnittet ikväll) med min leopardkofta i angora. Glammigt och tacky som fan på en gång, ni kan inte värja er! Har eran helg varit till belåtenhet? Har ni hämtat er efter min mans känslofulla och gripande blogginlägg i lördags? Funderar allvarligt på att malia bilden till Efter tio med Malou von Sivers, så kan hon och hennes klimakteriepanel prata lågmält och förstående om den i en kvart. Jag har jobbat hela helgen, fördelen med det är att jag är ledig idag. Sovmorgon, ansiktsmask, en stor tallrik havregrynsgröt med banan till frukost och min husbög, Henrik Torehammar, i Brunchrapporten på radion. Nu damp nya Elle och en Traderavinst ner i brevlådan fint som snus! Om en kvart har jag lunchmöte(läs skvallermöte med lunchinslag) med Johanna och Frida D.
Ha en fin dag!

3 kommentarer:

linus sa...

knäpp alla knapparna om du kan!

Anette sa...

Gillar koftan! Hoppas det var ett trevligt lunchmöte :)

banditgrrrl sa...

"skvallermöte med lunchinslag" Hahha Puss snygging