tisdag 27 oktober 2009

[ANNA] god kväll bloggen!

Idag har jag haft en välbehövlig ledig dag, har inte riktigt samma ork som jag är van vid. Jag laddade batterierna med sovmorgon och sen lunch Johanna, Frida och Benedetto. Johanna och jag tog en tur på stan också. Äntligen damp min mörkblå mamma-plyschoverall ner i brevlådan. Jackan var perfekt men brallan för liten, givetvis, har ju bara väntat på den i över en månad. Så nu väntar jag på större byxor. När jag ser mig själv i spegeln så är större byxor motiverade. Jag har även klickat hem de jättefina babylakan nedan på Tradera och Gunilla Axéns molnfilt och moln-spjälsängslakan(tack för länken Anette!). Träffade min syster en snabbis och fick en jättevacker bukett med liljor, helt apropå, det ni! Nu ska jag hämta lite glass och lägga mig i soffan med min man.

och tjockare ska jag bli, för att citera Hajen; we´re gonna need a bigger boat....

4 kommentarer:

A:t sa...

Naket på S:t Korsgatan.....Herregud!
Kramar vi i A:t (det riktiga A:t)

Anna sa...

Och kom ihåg då att det är NÄSTA vecka som är min snyggaste! You´ve aint seen nothing yet!

Anette sa...

Hihi, söt mage! Hjälper gärna till när jag kan :)
Hm, glass... Nu blir jag sugen, ska nog också äta lite!

Malin sa...

Åh min fina mamma-Anna, vad vacker du är!