fredag 2 oktober 2009

[ANNA] Ledig fredag!

Idag har jag varit en effektiv kvinna på förmiddagen. Vikt tvätt och arkiverat undan sommarskor/kläder. Lösningen när man inte har en walk-in-closet och på tok för mycket kläder är helt enkelt att man får byta plats på dem efter säsong. Jag köpte stora lådor på Ikea, så under sommaren ligger höst/vinter kläderna i dom och sommarkläderna hänger i garderoben och vice versa. Efter detta belönades jag med lunch på stan med Johanna. Vi hann även kolla in nyöppnade Lagerhaus, men därinne var hela Linköping så det gick inte att få nån uppfattning. Klockan halv två var det smockat där, har inte folk jobb/skola?! Sen gick vi till Systembolaget, jag hämtade ut årets Blossaglögg som jag hade förbokat(skitsmidigt, hoppas dom kör med det nästa år med!). Nu får Linus komma hem från jobbet snart. Det ryktas att det blir hämtmat och Idol ikväll, helt perfekt med andra ord!

Lunch på Waynes, där träffade vi söta Sofie som var hemma i stan en sväng. Sofie bor numera i Borås och blir en bildad kvinna.

1 kommentar:

Anette sa...

Anna: Så synd att vi missades varandra, jag var på Lagerhaus vid 13 o systemet 13.10...
Det blev inte så mkt på BS, har redan skåpet fullt med grejer här hemma. Det blev dock en passionsfruktsansiktsrengöring, en tvål till mamma (båda 30%) o sen en flaska eye-makeupremover som jag alltid köper från BS (men i vanliga fall bunkrar jag upp på Stansted flygplats, är ju mkt billigare i England plus att de har taxfreepriser på flygplatsen!)
Trevlig helg :)