tisdag 20 oktober 2009

[ANNA] (o)rolig mage nån?

Sitter och läser lite bloggar när jag plötsligt får en kittelattack inne i magen. Om du är en sån som får panik och är tokkittlig, tänk dig då när nån kittlar dig inifrån! Nyss skrattade jag högt för mig själv, försöker kittla tillbaka men det är lite trixigt, förmycket hud/vätska emellan. Jag säger bara; vänta lilla pruttunge mamma ska kittla tillbaka tills du kiknar och ber om nåd när du kommit ut! Annars har det vara en dag med tidig uppstigning-jobb-fika med Johanna. Lite för stressig dag på jobbet stundvis, känns inte bra att slänga i sig frukost eller prata i telefon samtidigt som man kissar när man har bulan. Men så fort jag kommer hem intar jag zen-mode och slappar, var så säkra! Fikan med Johanna var mycket trevlig. Vi besökte även en av mina favoritaffärer, lite underskattad, Thörnströms antik på Storgatan. Tittade på fina gamla smycken, hittade ett jättefint halsband som jag sitter och drömmer om(500pix inte jätte jättedyrt). Vi tittade även förbi Sportif och underhöll Frida som hade lite dötid på jobbet. Nu ska jag fixa nåt att äta, ta en varm dusch och förmodligen somna i sängen framför tv:n i väntan på att Linus kommer hem om typ 3,5 timmar.
Håll tillgodo med lite minimodeblogg:


Tweedhängsel-byxorna är en klar favvo!


Guud jag blir så trött på Jimmie Åkesson, går det att abortera 30åriga män?

6 kommentarer:

frida sa...

ja, tack som satan för underhållningen! det var det bästa på hela dagen.

kram!

Hanna Krull sa...

Tjing... visst känns det härligt i magen, typ som när man vinkar under vattnet i badkaret!!! Eftersom Olle låg i min mage bara för typ 5 månader sedan, kan jag känna precis vad du går igenom och alla förväntningar! Det är så himla kul, spännande och nyfiket :) Olle är nu 5 månader har fått 2 tänder, käkar lite mat och har bajsat sin första bajskorv... Tiden går undan och det känns som vi har en stor kille hemma... Han sitter t.o.m. i egen stol vid matbordet, nu får vi se till att ta en fik någon dag så vi kan tjattra lite och så kan magen mysa lite med Olle han längtar efter sin nya kompis!!! Massa massa kram Hanna

Anette sa...

Så söta kläder! Gillar rådjursbodyn och hängslebyxorna lite extra :)

Emma sa...

Hej! Jag såg din kommentar om molnfilten inne hos Nettan. Jag köpte den nyligen på Mique i Stockholm, finns säkert i hela landet!

banditgrrrl sa...

Åh så härligt med kittel! Ja fikan va onekligen mycket trevlig. Känns som jag snacka så mycket att jag knappt minns hälften av vad jag sa, har ju massor å få ur mig så fort vi ses. Puss

maria sa...

Ååh, mysigt med lite kittling ;) Som sagt du får ge igen när eran skitunge kommit ut ;) Och då 100 ggr värre!
Puss min kära syster