söndag 12 juli 2009

[TARMEN] Hemma igen!

Nu är vi hemma från en mini semester i Polen! Jävligt bra initiativ av mig asså! Bra jobbat Tarmen! Närå men det har varit en väldigt bra resa! Väldigt fint land det där Polen! Synd bara att jag åkte på svininfluensan där nere! Jävligt sugit asså! Och nu har jag haft den där influensan 2 gånger! Det måste ju vara något slags rekord eller? Just det måste berätta om en läskig grej! Jag burkar aldrig vara rädd för att flyga (iaf inte i ett flygplan), men på hem resan blev jag faktiskt lite rädd! När vi skulle landa så börjar planet plötsligt brinna! Närå, det började stört stiga (asså som ett störtdyk fast uppåt) och det var man ju inte beredd på direkt! Så då blev jag rädd och det var inte roligt! Men det var inte något fel på vårat plan utan på något plan som stod på landningsbanan! Så vi fick ta ett ärovarv och sen fick vi landa! Men jag kan säga dig att det luktade sjukt mycket bränt om planet när vi kom ut ur det! Så jag vet inte om vi kan lita på vad piloten sa! Jaja, vi lever iaf! Sicken himla tur!
Frida är glad över att få lämna planet levande!

4 kommentarer:

Anna sa...

I know the feeling Frida! Känslan av att ha lurat döden än en gång.

Anna sa...

Viktor! Du får nog fan gå och vaccinera dig mot svinpesten så du överlever hösten!

linus sa...

tarmen, ditt tangentbord ringde och ville ha tillbaks sina utropstecken!

Tarmen sa...

Hehehehe! Det har jag inte tänkt på. Känns tråkigt med punkter ju!