tisdag 7 juli 2009

[ANNA] Fika i Slaka!

Idag har jag jobbat, cyklat hem i ren panik från åskovädret som jagade mig! Mött upp Frida och Johanna på stan. Insett att mina vänner har sjukt bra smak, och fick därmed finna mig i att Frida och jag hade likadana koftor. Ska tilläggas att hon hade den först. Hur som den är galet snygg och skön. Den kommer från Fridas jobb(Sportif) och är enligt rykten slut. Linus hämtade upp mig när han kom hem från jobbet och vi styrde mot vad som såg ut som jordens undergång. Men det var Slaka. Där bjöds det hallon&rabarberpaj(som var sjukt god) så vi åt oss feta! Därefter hängde jag med Olle medan karlarna gjorde manssaker. Olle hade tillfälliga, kortvariga men återkommande livskriser. Där han försökte finna sig själv och sova. Sedan låg Olle i sängen med fyra huvuden som pilla och glodde. Ett par gånger fick vi smakprov på ett skratt och leende. På vägen hem ringde vi Saigon och beställde lite kvällsmat. Nu är vi slappa och jag ska kolla tv, Linus spelar tvspel.

Kofta Motel, topp Gina Tricot, halsband Pilgrim

5 kommentarer:

Hanna sa...

När ni åkt hem var Olle helt slut gjorde ett tappert försök att äta lite medans ögonen sakt somna in... och han har sovit sen ni åkte! Det var kul att ses hoppas det blir snart igen..

Anna sa...

Hahaha vi körde slut på lillkillen. Vi ses absolut snart igen!

Johanna sa...

Hm. vad konstigt, för jag kan skicka länkar till min blogg. Lyckades bara se den ena, den gråa, du får visa mig live istället. Jag har precis vaknat och insett att det är sol och ska komma på nåt kul at göra! Hör av dig sen! Puss

Johanna sa...

Nu lyckades jag även se den andra, den svarta, den va sjukt het. Puss

Anette sa...

Låter som en skön dag som avslutades mysigt ;)
Smarrig paj o bebismys är aldrig fel!