torsdag 9 juli 2009

[ANNA] Äntligen lite riktig svensk sommar!

Idag har Forsbergs gått upp tidigt för hundrade dagen i rad, börjar bli lite tröttsamt men i helgen är vi lediga! Cyklade hem från jobbet i regnet med cykelkorg full med mat och diverse, lite vardagshärligt sådär. Kom hem, möttes av en Elle på hallmattan, då ljusnade det lite. Slängde i två maskiner tvätt och mötte upp Johanna och Malin på stan. Vi fikade på Waynes. Nu är jag hemma igen, ska ta hand om tvätten och sen skrubba potatis. För övrigt när jag kom hem från stan och stod nere i tvättstugan insåg jag att jag måste tvätta klänningen jag har på mig. Jag gjorde det helt sonika, och fick därmed gå upp till lägenheten iförd tights och en midjekort jeansjacka. När jag precis stängt dörren om mig hör jag hur en annan öppnas. Ibland har man tur!

Neneh Cherry ringde och vill ha tillbaks sin körtjej från Sommarrock -92.

1 kommentar:

Johanna sa...

Sexigt! ;)