söndag 5 juli 2009

[ANNA] 80 minuter.

Det är på sin höjd nattens totala sömn. Någon i trappuppgångens dörr har vevat som en svängdörr under hela morgonkvisten. Detta har varvats med måsskrik och fulla människors högljudda diskussioner nere på gatan. Att jag kommit ihåg att stänga av ljudet på min mobil är jag glad för eftersom syrran sms:ade vid fyratiden. Sista gången vi hörde en ytterdörr slå igen är en halvtimme sen, närmare bestämt 04:56. Vi har vaknat VARJE gång. Nu är klockan 05:25 jag är så trött att jag mår illa och huvudet dunkar. Linus ligger kvar i sängen nån timme till, sen ska han iväg och jobba 13 timmar för andra dagen i rad. Han verkar lika glad som jag ser ut. Dags för lite smink och sätta sig på cykeln och trampa mot jobbet. Check på det.

3 kommentarer:

banditgrrrl sa...

Åh vännen! Fuck vad det suger! Hoppas det inte är hysteri på jobbet iaf. Ses snart! Puss

Anette sa...

Usch vilken dålig start på dagen, hoppas den slutar mkt bättre!

linus sa...

hemligt.