söndag 5 juli 2009

[ANNA] Smider planer..

Sitter och tittar ut på regnet och smider semesterplaner. Nåt ska vi ju ta oss iväg på, jag och min man. Packa nya fina weekendväskan yeahyeah!! Jag vill att Linus ska komma hem från jobbet snart och smida med mig. Idag har det gått så där på jobbet, sjukt trött så jag gjorde en del fel. Merjobb, men det löste sig. Sen träffade jag Johanna på lite fika, vi trotsade regn och kyliga vindar och satt ute. Johanna hade med sig en present från hennes mamma till mig. Vilken överraskning! Hennes mor är Gudrun Sjödén-älskare som jag, till min förtjusning fick jag ett par Gudrun-sandaler! Johannas mamma använde dom inte och gav helt sonika bort dom! Nu är jag galet hungrig och väntar på att den kulinariska storheten körv&pömme ska bli klar. Till efterrätt får jag ett par smågodisar. Värsta barnkalaskvällen ju! Till imorron har jag köpt ingredienser till ett pastasalladrecept från jobbet som är lovprisat, ska bli spännande.


Det var lite svårt att återge färgen, dom är blå med rosa sömmar runt "blommorna".


Over and out hångla med en scout

2 kommentarer:

frida sa...

vilket underbart rim! används det ofta i scout-världen? jag är ju inte så insatt...

malin sa...

sockersöta skor. :) /lövet