lördag 25 juli 2009

[ANNA] frulle.

Igår gick jag och Frida förbi Norins ost, jag köpte världens godaste vällagrade Grevé. Viktor höll min man sällskap utanför affären, så fort Linus försökte närma sig kom en bris från Norins och han nästankräktes. Min man är INTE särskilt förtjust i ost. Nu har jag avnjutit en riktig kalasfrukost, ägg, vaniljyoghurt med hallon och ostknäckisar. Närmast på agendan är brunchfikan med Johanna och Frida halv två. Allra närmsta planen är att skölja av ansiktsmasken, jag känner mig helt botoxad i nyllet. Make Up Stores Mudmask, det är grejor det!

Vad det är för konstiga piller får ni gissa själva.

3 kommentarer:

Hanna sa...

Det såg inte helt fel ut...! Ni verkar ha en göddig semester, vi får ta och ses snart Olle saknar er ;) Kanske lite lunch på stan någon dag!

tarmen sa...

vad är det för stolpiller som är på linus sida?

Anna sa...

Hahaha det är nån slags "mitt-val-man" (som om det är ens val?!)