fredag 10 juli 2009

[LINUS] Gamla fina minnen.


Jahapp, då har man lagt upp sitt gamla liv till försäljning. Som Tobbe beskrev det så fint igår, vi blev ju aldrig några rockstjärnor. Gitarren har jag kvar så jag kan lira lite hemma, men nåt bandprojekt lär inte komma igång igen, åtminstone inte på ett par år. Det är med en stor nypa känslor som jag gör mig av med min Marshall och min Mesa. Ny hemstad; Göteborg, antagligen. Prislapp; 14'000 för en låda rockstjärnedrömmar. Adjö kära vänner, tack för pålitligt och ihärdigt arbete, vi kanske ses om ett par år igen.

Let's say goodbye with a smile, dear,
Just for a while, dear, we must part.
Don't let the parting upset you,
I'll not forget you, sweetheart.

We'll meet again, don't know where, don't know when,
But I know we'll meet again, some sunny day.
Keep smiling through, just like you always do,
'Til the blue skies drive the dark clouds far away.

So will you please say hello to the folks that I know,
Tell them I won't be long.
They'll be happy to know that as you saw me go,
I was singing this song.

After the rain comes the rainbow,
You'll see the rain go, never fear,
We two can wait for tomorrow,
Goodbye to sorrow, my dear.

2 kommentarer:

Frugan sa...

Usch det är så jag blir vemodig ju, nästan så jag kommer sakna dom haha. Vi köper piffiga såna Vox eller vad det heter när du får för dig att börja spela igen! Estetik för funktion-alltid
Puss!

linus sa...

hurra!