tisdag 28 juli 2009

[ANNA] fika&finbesök!

I förmiddags kom min jobbarkompis Elin och hennes dotter Emma på fika. Trevligt värre och jättefina presenter&blommor(egen-scrapbookat-kort också) fick vi! Emma är stora tjejen och börjar årskurs tre i höst, vi lärde oss snabbt att man har stenkoll på allt i den åldern. Man är ju praktiskt taget vuxen ju! Glömsk som jag är missade jag att fota damerna, dumt för dom tål att tittas på. Om typ en och en halv månad åker jag till Barcelona på jobbresa, med bland annat Elin. Jag hoppas på massor sol och tapas, och kanske lite jobb för syns skull. Nu tvättar Linus bilen och jag ska börja packa. Linus gjorde ett mycket vuxet inköp idag, ett Didrikssons regnställ, så nu säger vi fuck you semestervädret!

Finfina blommor och ett jättefint "diner-set".

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var jättetrevligt det får vi göra om nån gång, då tar jag även med mig Jacob så han och Linus kan diskutera Star Wars, han har liksom ingen här hemma som förstår vad han pratar om..
Ha det så bra på er semester, hoppas att solen skiner på er.
Kram Elin och Emma

Unknown sa...

Trevlig RoadTrip... Ses på Lördag!