lördag 4 juli 2009

[ANNA] Proppmätt!

Har precis tryckt i mig massor kvällsmat, kl är 20:45. skitbra verkligen. Kommer nog bli smal tror jag. Men det blev ju så fint väder ikväll, blå himmel över nästan hela stan. Cyklade hem från jobbet och mötte Malin på stan och tog en fika. Efter en stunds fika gick vi vidare till Å eller vad det heter, gamla Yngves iallafall. Där satt Sara, Mattias och David bland andra. Det var så trevligt att jag blev kvar till tjugo i åtta eller nåt. Hade inte ätit sen den tidiga lunchen på jobbet så nu knorrade magen ordentligt. Hade det inte varit för att jag behöver en matlåda imorron hade jag köpt med mig mat. Men nu är jag fet iallafall och ska lägga mig framför tv:n och vänta på att min man kommer hem från jobbet, han är efterlängtad. Han jobbade kväll i torsdags, jag i fredags och nu jobbar han kväll lördag och söndag. Det gör att man längtar efter varann lite extra. Imorron har jag öppning på jobbet vilket innebär släcka när han kommer hem typ. I hate öppning.


klänning Rules by Mary

Inga kommentarer: