tisdag 18 november 2014

tisda

Ni vet ju min vän Viktor och att han sa till mig ingen kommer ihåg en fegis, dammit Viktor! Jag har blivit Yes-Woman, jag hör mig själv säga ja till saker i samma sekund som jag tänker herregud sa hon ja?! Den där ingen-fegis-kodexen satte mig idag i en photoshoot i butiken som kommer att resultera i en ehrm..mindre..exponering. Ni som handlar på mitt jobb kommer nog blir varse inom några veckor;) Lite luttrad är man ju med en fotograferande make, jag har passerat det där med att känna mig obekväm med mitt utseende och sätta det på bild. Herregud jag är snart 35 år, finns viktigare att fundera på än sånt!

Till kvällsmat serverades det lasagne mmm vad gott det är pappa! sa en uppskattande Skorpan, Linus blev lite tårögd. Efter maten la sig hela familjen i soffan och tittade på Fragglarna, Grynet sittdansade och klappade händerna. Det ÄR faktiskt precis så kul som man kom ihåg det!

I skrivandets stund så har Linus visat mig ett recept på sockerdoppade saffransbullar fyllda med vit choklad...han dreglade lite när han hittade och bad mig baka dom. Så så får det bli i det närmsta!





Inga kommentarer: