tisdag 4 november 2014

tisda

Skorpans alster från senaste tiden, först: Halloweenkväll med snacks hemma hos Erikssons hon har målat av sig själv som mumie och Olle samt Bosses ansikte (?)

 sen ett ögonmonster med många ben och en kalastjej med ballonger och blommor

 Skorpan tillbringade eftermiddag hemma hos kusinen med att spela spel och tokbusa

 Jag tillbringade eftermiddagen högst upp i Tornet-skrapan i ett konferensrum med majestätisk utsikt. När klockan var 17 och det var helt mörkt var innerstaden så fin högt uppifrån med alla lampor och ljus! Vad gjorde jag där då? ICA-skolan, fokus kundmöte. Jag och mina kollegor tittade på peppande filmklipp och hade livliga diskussioner, en kul och givande eftermiddag!

 Lite nytt som kommit hem, Skorpans nya cykelhjälm. Cykelhandlaren provade ut den han menade på var bäst. Vi ville ha en lite "vuxnare" variant utan barntryck, så en enfärgat röd fick det bli. Jag fick hem mer av mitt favvo-te som jag dricker nån liter av varje dag:)



2 kommentarer:

Fru E sa...

Duktig hon ä Skorpan!!!! Det ä ju Olle Halloweenmask! Bosse fick nog inte vara med på bild helt enkelt!

Anna sa...

Hahaha ja så ska det ju va såklart:)