måndag 24 november 2014

månda

Startade dagen (efter en sån där sova dåligt natt där jobbiga funderingar går i loop) med att vakna med ett ryck av att nåt är fel. Som att jag börjar jobba om 45 minuter och klockan inte ringt, fast det har den. Nån illvillig hobbit har dragit ner volymknappen på klockradion i botten. Tackarrrr. In i badrummet, fumlig och sömndrucken, tappa ner p-pillret i avloppet. Jobbet gick i en hiskelig fart. Pratade med en kollega som genomgår något oerhört jobbigt, hon berättade att min blogg gjorde henne glad. Drog djupa andetag för att inte lipa ögonen i bitar. Livet är så jävla orättvist, skitcancer!



På vägen hem från jobbet plockade jag upp Skorpan hemma hos kusinen, skit-besviken Skorpan åååh mamma är du reeedan här:( Syrran var i Ullared igår och hade handlat med sig tokbilliga brabra grejor! Vad sägs om lucialinne 69:- tärnljus 9:- rött midjeband 7:-, babypulka till Grynet 89:- jag kan fortsätta o fortsätta! Burt´s Bee´s hade dom till kanonpris och deras produkter älskar jag. Tack Maria! Jag kommer ju som bekant aldrig sätta min fot där, får ångestklåda bara jag tänker på hur stort det är och alla människor. Livrädd för jättevaruhus, verkligen valt rätt yrke hörni...

Inga kommentarer: