tisdag 11 november 2014

tisda


Grynet i Skorpans gamla pride-brallor, stadigt grepp om halsbandet hennes storasyster gjort till henne. Bör man ringa BVC om ens barn saknar hals?

amen hur stor blev Skorpan? Nie år?!



Jag har jobbat jobbat jobbat, sov typ två sammanhängande timmar i natt. Fan vilken rethosta! Arbetsdagen var stressig och gick i ett jehu, höll i personalmöte med min kollega Bitte. Familjen? Linus och Viktor har spelat squash och en väldigt glad Skorpan fick följa med och titta på. Grynet? I tryggt förvar hemma hos oss med Frida under tiden. Efter kvällsmaten susade Linus iväg på föräldramöte på förskolan ( vi tar vartannat jag var på förra). Han satte sig längst bak, det visade sig att längst bak var längst fram, jag skrattade rakt ut när han berättade det när han kom hem. Fast inte lika mycket som när han kom hem och med uppgiven blick sa - jag glömde mina mötesanteckningar...

Inga kommentarer: