söndag 9 november 2014

fars sönda

farsdagteckning och Skorpan i sin "jag-ska-förklara-posé"

nyvaken mamma har fixat farsdagfrukost, bacon&äggröra

Grynet har ju numera släppt sargen och går [läs stapplar fram med händerna över huvudet och ett skräckblandat förtjusningsskratt], idag premiärade hon tipspromenad med promenad för hennes del!





Jag hade hittat så fina pärlor, som ser ut som  knalliga färgglada godisbitar, jag bad Skorpan om ett halsband.
även Grynet fick ett och så Linus också!

Som kvällstv tittade jag och Skorpan på Trolltider, så mysigt, vilken nostalgi när man hörde vinjetten! Skorpan är väldigt sugen på att fortsätta beta av dom 24 avsnitten.

3 kommentarer:

Lovisa sa...

Nu verkar ju cyberrymden ha slukat min fråga i ett tidigare inlägg så jag ställer den igen nu när jag ser Skorpans mössa. Varifrån? Vi letar efter en orange lite varmare mössa till Caesar men hittar ju för guds skull aldrig nån.

Anna sa...

Nej typans cyberrymd! Mössan är dessvärre röd men lutar lite orangea hållet, den är köpt på modehuset ICA Maxi:)

Lovisa sa...

Jag måste besöka det där modehuset oftare :-)