fredag 28 november 2014

freda

Kom hem från jobbet till ren skär fröjd. Linus och barnen hade adventspyntat och tvättat fönstren (för att citera Linus; man kan ju inte hänga fram pynt i skitiga fönster). Jag är gift med Martha Stewart och jag är tusenfallt tacksam. Om jag tjänade mer skulle han lätt vara hemmaman och jag skulle älska det lika mycket som jag älskar honom!

I det adventspyntade hemmet fick man lätt feeling så jag drog igång pepparkaksbak i samma sekund som jag klivit innanför dörren och tagit av skorna.


Nu! På Spåret!



Skorpan och jag gick förbi solariet på väg till ICA ikväll när vi skulle hämta paket. Ni vet affären där man plattar sig och jag var världens sämsta mamma som inte rättade henne och förklarade för det var så himla kul. Idag stannade Skorpan och tryckte näsan mot fönstret länge sen sa hon med eftertryck VARFÖR vill man bli platt?! 

Inga kommentarer: