onsdag 17 juli 2013

[ANNA] onsda

Vi har haft en härlig dag i Valkebobadet med Maria, Markus och Vilma. Vi badbusade i nästan 5 timmar. Min kollega kärringa Pettersson dök upp och slog sig ner på en filt brevid oss, jättekul! Skorpan och jag åkte direkt från Valkebo till Maxi och mötte upp Linus för veckohandling. Det har gått i ett idag och jag är rätt mör nu, ryggläge och två Alvedon. Imorn tar vi nya tag!


Linus förstorar, ramar in, byter ut och fiffar. Nu byttes korten i kompisramen ut på Skorpans fotovägg mot mer uppdaterade, polarna blir ju större dom med:)

till bebin, amningstrasor/amningssjal/filtar/snuttefilt you name it, supertunn vävd bomull strl 70*70 cm, perfekt!

Om någon som läser bloggen och träffar mig eller nån som träffar mig..blabla och har vägarna förbi Vadstena inom framtid så skulle jag gäääärna vilja beställa en skål från en butik i "city". Hojt isf!

Inga kommentarer: