onsdag 3 juli 2013

[ANNA] onsda

Vilken härlig dag det har varit idag! Förmiddagen tillbringade vi med Erikssons i Tinnerö som sagt, där intogs picknicklunch. Linus knäppte lite bilder, den på Hanna&Bosse är så fin (Bosse är ju så söt att man får tandvärk). Vi åkte hem och Linus styrde mot Skänninge för att jobba kväll. Jag packade badväska och kaffe. Skorpan och jag tog med Maria&Vilma till Tinnis. Skorpan förvandlades till nåt slags vattenmonster och rullade runt som en säl i vattnet. Typ hälften av hennes förskolekompisar var också där så Skorpan blev jätteglad! Solen värmde riktigt skönt faktiskt och vattnet var ljummet.

 jag och syrran stod för begreppet Helan&Halvan;) äh ge mig 14 dar efter förlossningen så ser ni ingen skillnad på oss. HA HA. 





imorse hade vi tvättstugan, vem sa att dom inte går att dressera?! Jag sa det mest på skämt; Skorpan sluta tramsa och vik handdukarna istället! Vad hände? Jo Linus och jag stod i dörröppningen och gapade. Prydliga små vikningar må jag säga. Varför jag bad henne sluta tramsa? Minutrarna innan stod hon på sin studsmatta, hoppade och kastade blöt tvätt på Linus. 

Mörk bild, men så här ser det ut just nu. Hon somnar kramandes sin monchichi som är lika stor som henne nästan:)

Inga kommentarer: