söndag 21 juli 2013

[ANNA] badblogg

Vi tillbringade hela dagen vid Rängen. Skorpan premiärade sin giraff, hon låg och guppade på den och tog det slappt. Sen slog hon nytt badrekord och var mest under vattnet hela tiden.





Nu har brassestolen fått börja följa med, med två veckor kvar till bebis gör det rätt ont i underredet så att säga och resa sig från marken är lite stånkigt. Jag hade en jobbig halsbränna/mådde illa på kvällarna i en vecka för två veckor sen. Det försvann sen och är den enda halsbrännan jag haft båda mina graviditeter, skönt! Fingrarna har inte svullnat än och vigsel/förlovningsring är fortfarande på plats. Inga turer upp på natten för att kissa än (!) däremot sover jag illa på grund av mitt ömma bäcken, finns inga bra ställningar och jag vaknar så fort jag vänder mig. Linus menar att jag är en A-kvinna i att vara gravid och att jag är skyldig oss och omvärlden att göra det här minst 3 gånger till alternativt börja köra surrogat. Jag hör honom väldigt dåligt.

Inga kommentarer: