tisdag 30 juli 2013

[ANNA] dagens + och -

Omsprungen av Bua och Perrelli. Förstnämnda känns ju helt ok eftersom elefantrackaren blev gravid precis ett år före mig, hade jag varit gravid lika länge hade nog jag blivit skogstokig. Aja det är lugnt, var sak har sin tid.

Dagen får + och några -

H&M:s senaste katalog (höst/vinter) skicka vidare till Blindas Riksförbund. Efter att ha bläddrat igenom och konstaterat att INGET förutom ett par skor på pojkavdelningen till Skorpan eventuellt skulle funka. -----

Mjölby Simhall, alltså jag gillar ju den men alla företag med dåligt uppdaterade hemsidor borde brinna i helvetet. Står det att det är öppet och man kör från Linköping med två badpeppade 3-åringar så ska det fan vara öppet. Lite som vårat kvarters-ICA, står det på hemsidan ALLA dagar 08-20 så kommer man dit på midsommardagen (eller va det nu var) så var det stängt. U P P D A T E R A. -----

Två badpeppade 3-åringar som inte gjorde nämnvärt väsen av att det var stängt. +++++

Skorpan, jag och Linus gjorde Mjölby istället och fikade på Nyfiket (Skorpan mellan glasstuggorna - va fint vi har det!) Sen gick vi till Lindex och Skorpan shoppade trosor, hon valde helt själv ett par gula med pandor. Dessvärre fanns dom bara i strl 110/116 och det är ju storleken efter hennes egentligen försökte jag förklara. Skorpan svarade - det gör inget min snippa är ganska stor högt och tydligt. Tur att det är lätt att hålla sig när man skrattar och är höggravid (..) vi köpte trosorna och hon har redan använt dom, dom funka faktiskt.  +++++

2 kommentarer:

Anette sa...

Ja, hata icke uppdaterade hemsidor! Very irriterande :(

Sötaste Skorpis! Tur att de var för stora, hon kan ju faktiskt växa i dem så småningom :)

Anna sa...

Anette!
Eller hur, man bah ha inte en hemsida om den inte är uppdaterad typ!