söndag 10 juni 2012

Kvällen har varit hård mot mig (oss) jag har skrapat ihop 5 timmar sömn utslaget på två nätter. Skorpan har sovit dåligt, natten som var somnade jag ordentligt vid 03:12 Skorpan väckte oss sen vid 05:00, Linus lyckades söva om henne vid 05:30 sen vaknade hon vid 07:30. Jag ser ut (som ett skatbo som nån bajsat på) och känner mig typ så också. Nån som minns när en ledig helg var en helg av att vila upp sig och sova massor inför en ny jobbvecka? Nån? Värsta med att vara så här trött är skallebanget och illamåendet. Nåja låt oss be för en god natts sömn innan klockan ringer för hela familjen 05:30 imorn.

Linus har jobbat hela helgen som sagt och jag och Skorpan har hängt med kusinen. I eftermiddags i lekparken i regnet, det var okej, man kändes sig mindre trött när det regnade i ansiktet, faktiskt. Regnet gör ju inte barnen det minsta heller, dom märker det inte ens. Mötte fina Jessica med en härlig bebisbula i Trädgårdsföreningen, nästa helg blir hon fru och vi får gå på bröllop. Jag älskar bröllop och kan aldrig hålla mig för gråt.

dagens lekparkbarn!

Nä nu ska jag tvätta av mig sminket och hoppa i nåt bekvämare. Ni som tänker hey sexy sidennattlinne-tajm. Sorry. Flanellpjamas. Sen fortsätter vi på Dexter säsong 6 som vi påbörja igår, det börjar sina på Game of Thrones och Mad Men-fronterna. En serie jag verkligen har nedräkning till är Walking Dead säsong 3 ( den kommer i oktober, dit är det en halv evighet).


Inga kommentarer: