söndag 17 juni 2012

[ANNA] en liten update

innan vigseln, Skorpan har gåbortgummistövlar (det hade ju öst ner hela morronen) dock visade ju vädret sig från sin bästa sida, och det var uppehåll resten av dagen!

jag och en peppad Mattias efter vigseln

en magisk försommarkväll med livejazzband i Björsäters Folketshus. Där känns det som tiden stått stilla och alla fina kvällar när det varit dans och kärlek i luften liksom sitter i väggarna. När jag satt och kissade i dom små toabåsen med schackrutigt golv lite champagnelurig tänkte jag på alla Kicki, Bettan och Maggan som suttit där innan mig, kanske kära och småfulla i sommarnatten fast för 40 år sen.


Mer bilder får ni mer än garanterat om nån dag eller två! Nu är klockan 12 och vi ska klä på oss och åka till Ödeshög. Skorpan blev hämtad av supersnälla farmor&farfar efter vigseln och har sovit hos dom. Jag och Linus sov till 09:45 en lång djup ostörd sömn. Lyx så det förslår! Nu längtar vi dock en smula efter vår Skorpa (hihi).

4 kommentarer:

erika sa...

Anna, jag döööör, så snygg du är! :)

anna sa...

Äsch Erika-darlin jag blir ju generad;) TACK!

Linda sa...

Så fin Anna! Läcker frisyr ihop med klänningen. Härligt med lite party o barnfritt - och sovmorgon ;)

Anette sa...

Superfina ni är! Ska bli kul att se fler bilder så småningom :)