lördag 2 juni 2012

[ANNA] hello WT-mom


kvällsmat i en påse och träningsoverall, hett morsan! Hörde jag vitt slödder? Meh ni måste ju ändå ge mig att det är ju en träningsoverallsKLÄNNING! Jag har ju mina principer;) och min värdighet att tänka på hörni! Vad kommer ni aldrig se mig i då? #Foppatofflor kvittar att man kamouflagekallar dom crocs och att dom är vaaansinnigt praktiska och sköna, sjukt osnygga ändå. Tejschörtarna med vargar i månsken på Skänninge Marknad är säkert sköna dom också... Mycket är skönt / praktiskt men man kan ju inte ge efter för minsta vink man har ju lite klass;) Ingen i familjen äger några och OM det skulle ändras så är det på yngsta familjemedlemmen OM hon ber om några kanske. #Ziperall eller va nu dom dära vuxenbebisdräkterna kallas. #Fleece, okej jag äger faktiskt en fleecetröja som jag på sin höjd bär under en jacka på vinterns kallaste dagar i lekparken väl dold.

4 kommentarer:

Fru Eriksson sa...

Här kommer det inte in en enda foppa... Om Olle önskar så hör vi absolut inte.... och så är det med det!

Fru Eriksson sa...

Här kommer det inte in en enda foppa... Om Olle önskar så hör vi absolut inte.... och så är det med det!

Fru Eriksson sa...

...åhh jag bjöd på en dubbel, men det är bara för det är lördag! Förresten en sådan klänning vill jag ha!!!! Skit fin!

anna sa...

Haha så jävla kul jag hör Olle tjata;) Den är tokskön och dessvärre typ 6 år gammal från Sportif. Massor kram på er!!