måndag 4 juni 2012

[ANNA] månda förmidda


Skorpan jagade iväg mig med pinnar till dagis vid 10:30-tiden i förmiddags. Idag får hon vara där 11-14:30, Linus jobbar dag och jag kväll. För att få behålla sina vardagsrutiner med mat och sömn får vi lämna henne redan 11 fast jag börjar jobba klockan 14. Egentligen behöver vi ju bara en timmes dagis men det skulle ju bli jättehattigt och konstigt för henne. En fördel med att jobba knastider som jag och Linus är ju att såna här dagar drar man ju på sig en smula egentid (väääldigt jobbigt). Det spenderades med att sortera tvätt, baka en sockerkaka, laga lunch, posta Traderapaket och ta en kaffe på Chocolate. Nu ska jag styra mot jobbet, inleder med måndagsmöte 14-15 sen arbete i informationen och ett medarbetarsamtal med en av "mina" personal.

Inga kommentarer: