söndag 5 april 2015

påskdag!

Jag fick ju *trumvirvel* äran att jobba så även denna påskdag, om än ett nätt 09:15-16 pass. Familjen packade in sig i bilen nästan samtidigt som jag for till jobbet, för att styra till Ödeshög och påsklunch hos farmor och farfar. En solig och väldigt skön invigning av fin nybyggd altan, bara ben och mys med solvarma hundar är ju livet på en pinne! Usch jag vill inte ens tänka på dagen då vovvarna inte finns med oss längre, dom är så fina och ger så mycket glädje och kärlek.

Jag utfärdar redan nu en sötdödsvarning längre ner bland bilderna. Så är du inte redo för småbarn och hund-gölligöll så stäng ner diwekt.




Grynet solar sina trinda lår och sportar påskens kanske spexigaste body (asså trycket/färgerna känns väldigt vår vän Viktor) påskliljor och lamm. Ja så är det!





Jag vet. Man dör sötdöden. 



 Förresten är det nån som spanar in våra filmtips? Vi har fått feeling och betar nog av ännu en rulle ikväll!

Förresten två, jag har hittar ett alternativt boende. Ja trist som fan så det ENDA jag vill ha numer. Fy farao vad vi skulle trivas där! Amen hallå huset, passar galenpannafamiljen Forsberg som handsken både utvändigt och invändigt och tomten. T O M T E N!! Jag dör och smäller av. Ekvationen 18 mille samt att vi båda måste sluta jobba när vi flyttat dit känns..svår. Jag menar vem kan gå till jobbet när man bara vill spendera all tid hemma?? Om jag startar ett insamlingskonto kan ni bidra med nån hundring var? Ni får gärna komma och hälsa på!

Inga kommentarer: