onsdag 8 april 2015

onsda


Igår skruvade Linus utemöbler, Grynet gjorde vad barn älskar. Lekte med vatten. Kvällen asvlutade vi med att grilla och sen mysa framför denna. Den kan ni gott se! Dessvärre var jag så förbenat trött att jag somnade och missade det braiga slutet:(

 Ikväll hade jag en läkartid i Motala för mina fötter. Jag veeet bo i Människobyn med ett universitetssjukhus (som jag typ ser från mitt vardagsrumsfönster) och sen behöva sitt och åka 10 mil för en läkartid. Gud. Vi slog nytta med nöje och gjorde en roadtrip. Grynet är ju väldigt smidig att ha med sig så det var bara trevligt. Läkarbesöket? Jo en ny röntgenremiss för en mer omfattande röntgen. Orka. Röntgen får jag göra här i Människobyn iallafall.

 spana här spana där, försöka bryta sig in i kristallskåpet


sen lägga i högväxeln och försöka springa ifrån farsan!

 Men nu, nu saknar vi Skorpan som på bilden poserar precis innan hon åkte igår förmiddag till farmor och farfar. Där har hon det toppen, idag hade dom packat matsäck och åkt till Estelles Sagostig.

 När vi saknade Skorpan en smula (hihi) så ska gudarna veta att Grynet saknar henne! Det är ju hennes bästis liksom!

 sen blev jag nostalgisk och började tänka på när Grynet var ny i familjen och Skorpan var så stolt och glad över sin syster. Bilderna är från slutet på september så Grynet är dryga fyra, fem veckor gammal.





Inga kommentarer: