lördag 11 april 2015

lörda

 Vädret hörni! Vädret! Vi packade spadar&hinkar och drog till Sturefors för att lapa sol och gräva kanaler.



 syrran, v30, bebis närmar sig fort nu:)!

 när vi kom hem pysslade Skorpan stentroll




 Skorpans sommarblus! Åh vad glad man blir när man finner det man söker OCH i rätt storlek. Jag älskar den och önskar den vore min storlek. Skorpan utbrast åååh är den min?! Pris? 30:-!

I skrivandets kvällstund sitter jag brevid Linus som kollar Interstellar. Det mesta är ju av gemensamt intresse men rymdfilmer är är verkligen inte min kopp te. Rymden. Sååå overklig typ. Jag håller honom gärna sällskap men framför datorn;)

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Men Anna, Interstellar var ju en BRA rymdfilm!

Anna sa...

HAHA den var RYMD bara där sätter jag punkt;) närå glutta lite över skärmkanten, himla deprimerande dock. Asså det där med fem-dimensioner-blabla bah där blir jag hallå veeeerkligheten!;)