fredag 10 april 2015

freda

 När jag kom hem från jobbet delade vi upp oss i två baklag. Lag fudgebrownies (Skorpan & Linus) och lag matbröd..Anna..Grynet började i mitt lag och slutade i eget lag, leka-med-havregryn-och-vatten-laget.

 vi har målat hage på uppfarten och hoppat!

hejhej tokiga barn som smiter ut nakna iförda vinterskor (eget val)

I övrigt så har Grynet hunnit kissa på vardagsrumsmattan (ajabaja ryamatta, när det finns plastmattor i huset, barn sååå otroligt kompatibla) och Skorpans lösa tand har hunnit bli katastrof-lös av fredagsostbågarna(utlöste en smärre panik hos 5-åringen).

Hörni! Jag är ju medlem i M3 Panel (får undersökningar mailade till mig, svarar på dom och samlar poäng som jag sen förvandlar till härliga presentkort på H&M, Åhléns osv). De enda du behöver göra är att klickaklickaklicka i svarsrutor, enkelt införtjänade presentkort hallå?! Lovisa värvade mig och nu värvar jag gärna er. Vill du testa? Lämna din mailadress i kommentarsfältet (eller maila mig den på fam.forsberg@hotmail.se)

8 kommentarer:

Unknown sa...

Jag klickar gärna lite här och där :) Sjobergskan@hotmail.com
/ / Sara

Anna sa...

klart du ska, lätta "pengar" jue! länk skickad:)

Anonym sa...

Ja mä! fiawretman@hotmail.com / Sjögrenskan

Anna sa...

Selbstklar Sjögrenskan! Presentkorten har jag köpit kläder till barnen för (den som ändå finge nåt själv # sistikön)
kram!

Isabella sa...

Jag gillar också att klicka och shoppa �� isabella_hedenstierna@hotmail.com

Anna sa...

Hej fina Bella!
Invite coming up:)

erika sa...

Det gör jag med gärna :)
videung@hotmail.se

Anna sa...

Hej Erika:)!
En invite kommer till dig <3
kram!