söndag 26 april 2015

Kosläppssönda










Linus och barnen har styrt med kosläpp, senare på eftermiddagen åkte dom ut på landet för att möta ett brudpar som Linus ska fota. Jag har tillbringat dagen på Maxi med ett extrapass (är det inte uv-kläder så är det skor till båda barnen så är det fordonsskatt, ortopedinlägg och ett par nya skor till dom till mig själv, vill ni att jag ska fortsätta? listan är lång föräldrapengen kort haha tur att det går att dryga ut den). Min körskollärare handlade av mig idag, hon undrade om jag använde mig körkort jag insförskaffade hos henne för fem år sen väl. Mer än väl! Varje dag o lite till svarade jag glatt! Så himla gött att kunna köra runt på barnen när vi är själva o hitta på saker. Det känns så bra att kunna "köra tillbaka" allt Linus kört runt på mig. Bäst är det!

Inga kommentarer: