fredag 3 april 2015

långfreda

Dagen startade med att tanka bilen 06:25 i ett helt öde Linköping. Kan ha mött EN bil på väg till jobbet imorse, känns ju extra kul att åka till jobbet när det känns som om man är den ENDA som jobbar. Dock var det full fräs på Maxi så nä ensam var jag inte,  hade massor kollegor till sällskap! Börjar man tidigt slutar man tidigt, så jag var hemma redan innan 14:30. Jag och Skorpan bakade familjens nya storfavoriter "nyttiga" chokladbollar, så goda att Skorpan väljer dom före vanliga, innehåller varken vanligt fett eller något socker. Tack min braiga kollega Eva-Lena för det!




Medans Skorpan och jag bakade så smet Linus ut i trädgården och gömde påskägg (ja eller små påskpresenter var det). Imorn fortsätter arbetshelgen, familjen har Linus bror med familj på besök. NU; tvsoffan och en film som vaskats fram med omsorg (och IMDB-poäng;)

Inga kommentarer: