måndag 13 oktober 2014

vardagen från Skorpans kamera

Skorpan har ju en egen kamera som hon (precis som sin far) släpar runt i vardagen och dokumenterar vilt. Det är en liten skatt ska jag lova när man tömmer den. Oj vad vi skrattar ibland över hennes selfies (amen hallå född på 2010-talet haha) och hennes små arrangemang.









Jag kämpar med ögonlocken i soffan. Skorpans förkylning gick över i en skitjobbig kväll/natthosta och henne föräldrar är rätt hålögda. Imorse kändes det som jag gick upp innan jag gått och lagt mig:/ när jag styrde mot jobbet vid 6:30. Måste vara vaken en stund till har ju köpt Ben&Jerrys (mkt bra pris denna vecka, obs reklam för min stormarknad:) och Homeland är ju vansinnigt spännande just nu.

Nä nu hojtar Linus från bakom sin dator att det är Homelanddags och att han måste ha en macka. Vi köpte ju en limpa igår på vedugnsbageriet, vansinnigt god. Linus har typ käkat upp halva medans jag jobbat idag så jag måste nog ha en med innan den är slut;)

Inga kommentarer: