tisdag 21 oktober 2014

tisda

Ahhh äntligen ett litet uppehåll i jobbstreaket. Helt slut och färdig efter helgen. Igår somnade jag sittandes brevid Linus, kul sällskap, då kollade vi ändå på döspännande Homeland men nä somna ändå!

Imorse började jag lite senare och han piffa håret på Skorpan innan hennes förskolefotografering idag. Jag frågade Skorpan vad hon ville ha för frisyr och hon önskade Margaretaflätor så det fick det bli. På förskolan var dom lite impade över att Skorpan är kompis med fotografen. Det var ju Johnny från Fotofolket:) När jag kom hem i eftermiddags så berättade en fnissande Skorpan att Johnny hade trollat bort sin tumme och att maskot-apan hade kittlat hennes kompis och pruttat.


Dagens finaste; när jag hör inifrån vardagsrummet där Skorpan och Grynet är själva
- jag älskar dig Grynet!
- öömhde deh svarar Grynet

Inga kommentarer: