onsdag 15 oktober 2014

onsda eftermidda

  Efter lunch pep Linus iväg på en squashmatch med Viktor. Grynet sov så jag och Skorpan passade på med Ben&Jerrysglass (Skorpan är frälst) och att läsa böcker i soffan. Skorpans klänning? Avantgarde möter Agneta Fältskogs&hennes dotter på julskivaomslag haha. Jag hittade den och kunde först inte bestämma mig för om den var för mycket (sen vettu Viktor ingen kommer ihåg en fegis blabla) så det var bara att slå till, blir årets julklänning! Skorpan råkade se den, blev stormförtjust och ville ha den direkt, så vi tjuvprova den en stund i eftermiddags.

 Sen vaknade Grynet och jag luktade i mjuk varm nacke. Vi kan aldrig sluta köpa Burt´s Bee´s schampot till henne, mmm varmt honungsdoftande hår.

Grynet och hennes favoritleksak för tillfället, den stora röda plyschbilen som hon kör runt med i alla rum från morgon till kväll.

1 kommentar:

Lovisa sa...

Haha älskar skivomslagsliknelsen! Klockrent.

I vårt sms-problem finner jag ingen lösning. Buhuu. Vi får helt enkelt köra envägskommunikation så får jag gissa mig till vad du svarar. Kan bli kul!