tisdag 28 oktober 2014

tisda

Jag har spenderat dagen på jobbet med att vara kassaledare och haft två medarbetarsamtal. Linus och barnen har haft en skön vardag med en tur till Trädgårdsföreningen på förmiddagen och en promenad i kvarteret längs ån på eftermiddagen. 




Lycka, Skorpan prenumererar på Bamse och idag landade ett nummer i brevlådan som hon och Grynet bläddrade i tillsammans.




[simma ryggsim]
 eller för att citera Skorpan -jaha det där var ju... tråkigt!


Nu ska jag lägga ifrån mig datorn, har helt förlorat mig i julpysselsurfande. Ögonen är trötta men jag kämpar emot, ska krypa upp i soffan med Linus och försvinna in i brittisk aristokrati tidigt 1900-tal för en stund med en kopp av mitt favoritte. Jag älskar Pukka téerna, mina favoriter är Revitalise och Three Ginger, makalöst goda! Sen är ju förpackningarna nåt i sig, eller hur!

Inga kommentarer: