lördag 3 april 2010

[ANNA] Oh yes we can!

Idag har Skorpan och jag varit själva första gången, Linus jobbar i helgen. Eftersom han skulle upp tidigt och till jobbet så tog jag alla nattbestyr med Skorpan( dvs vakna efter två timmar hela natten). Så lite trötters kvinna är jag allt, men vi har klarat oss bra idag. Jag lyckades t om ta världens snabbaste dusch och sminka mig lite. Sen lyckades jag hiva upp vagnen och ge mig ut på en promenad i solen. Väl hemma igen fick jag i mig lite lunch samtidigt som jag ammade. Vi ligger i träning jag och Skorpan för att hitta vardagsrutiner och bli ett oslagbart lag, vi är bara lite nybörjare hon och jag. Oh yes we can do it!

3 kommentarer:

Anette sa...

Alla har alltid varit nybörjare och snart är ni riktigt rutinerade och kan allt ni också ;)
Glad Påsk!

Anna sa...

Vi lär oss lite varje dag:)
Påskkram på dig Anette!

Anonym sa...

Pretty! This was an extremely wonderful article. Many
thanks for supplying this information.

Also visit my blog post click here