lördag 10 april 2010

[ANNA] Förkylt läge.

Idag vaknade jag riktigt apförkyld med igensvullen hals, känner mig riktigt risig. Sen jag blev gravid har jag bara varit sjuk en gång, det var när vi hade svinis i höstas(då trodde jag å andra sidan att vi skulle dö). Så det var väl dags, jag hoppas bara att jag inte smittar Skorpan. Vi har tagit oss ut på en kort promenad, fy fasen vad kallt det var! Vi köpte med oss lite fika från Linds och slappar i soffan nu. Skorpan har fått sk hormonprickar(helt ofarligt och drabbar många spädisar), det ser ut som ett bad case av tonårsakne på bröstet och lite i ansiktet. Det är tur att hon är alldeles för omedveten för att vara fåfäng.

1 kommentar:

Anette sa...

Svar: Du behöver inte oroa dig, de spelar in nya avsnitt i slutet av sommaren! ;)

Stackare, krya på dig!