tisdag 15 september 2009

[TARMEN] Handdukstricket!

Igår gick min 360 sönder! Eller sönder och sönder, grafikkortet balla ur och färgerna blev helt cp! Det gick att spela typ 5 min sen balla dom ur och till slut fick jag inte igång boxen! Eller det fick jag ju men jag fick ingen bild men jag hörde att den startade och att jag loggade in på xbox live och sånt! Kul tänkte jag, inget mer xbox, inga mer achievements poäng! Livet förlorade plötsligt sin mening! Men mitt i allt mörker sprang Female på det så kallade Handdukstricket! Handdukstricket används framförallt för att provisoriskt fixa xboxar som drabbats av Red ring of Death! Men vi läste oss till att det var en kille med samma problem som jag som hade fixat sin box på detta vis! Så jag tog min box upp till Linux (ville ju inte att min lägenhet skulle brinna ner ifall något skulle gå fel) och han hjälpte mig med det beryktade tricket! Det sjuka är att det fungerar, spelade Godfather 2 till kl halv 5 inatt utan att färgerna ballade ur! Så nu är jag glad igen!

2 kommentarer:

EvilEmil sa...

Så sjukt att det funakde!
Men... jag sa ju det! :D

frida sa...

och är du glad är jag glad :)