måndag 28 september 2009

[ANNA] Äntligen!

Idag lämnade jag min sjuka mans sida för ett par timmar och lunchade med Johanna och Frida. Mycket efterlängtat att vara frisk och ha ork nog att ge sig ner på stan en stund! Härligt att höra om Johanna och Fridas öden och äventyr den senaste tiden! När Frida gick till jobbet gick Johanna och jag en vända på stan. Jag passade på att köpa Bodyshops underbara bananschampo och balsam, som ingår i deras 30% nedsatt kampanj. Johanna var väldigt fascinerad av hur likt riktig banan det luktade. Hemligheten kan vara att den innehåller ekologisk bananpuré, naturligare än så blir det inte! Kan varmt rekommendera deras ansiktscreme med morot, absolut bästa jag använt! Också den 30% billigare. Bodyshop kan kännas lite dyrt annars kan jag hålla med om, men ansiktscremen kostar med rabatten 80:- och schampo/balsamet 55:-st. Det blev även ett par grymt sköna höstskor, som att gå ut i tofflorna ungefär. Smidigt och bekvämt för en tjockis som jag. Johanna köpte höstens snyggaste skjorta, vi håller tummarna för att hon bloggar den. Nu ska jag göra soppa till min man. Damn you svinis! Det här är nog det sjukaste vi har varit. Men ryktet säger att man är immun om man haft det, så hurra för oss!



Innan vi blev sjuka hann vi med ett besök hos Linus päron i Ödeshög. Linus passade på att ge sin mor skjuts i vardagsrummet, pappa Ken kopplade av i soffan.

5 kommentarer:

linus sa...

man måste ju säga att farsan gör sig riktigt bra på den bilden. den framhäver hans absolut bästa sidor!

Anette sa...

Bra köp! Hade tänkt shoppa där förra v men så gjorde jag ju illa ryggen och är hemma och försöker ta det lugnt. Det börjar dock bli bättre o tror jag satsar på lite BodyShopshopping på ons ;)

Maria sa...

En tycker att en känner igen den där höstskon, du har ju redan sånna eller hur :P haha
Du syster, jag önskar mig bodybutter i julklapp, den där som du har som jag inte kommer ihåg vad den heter.
Puss på dig

Klicka här för dagens outfit sa...

Det va sååå fint å få träffa dig igen!
Nu finns skjortan uppe. Puss baby

Anonym sa...

Var har du hittat de snygga skorna?? Dyra?